torsdag 29 januari 2009

Flaggfunderingar

Kan inte sova. Inte på grund av torsken mot Färjestad utan för att jag inte kommer på det ultimata utseendet på en ny flagga att sy till lördagens match. Ännu knepigare blir eftersom jag bara har rött och svart flaggtyg (och blått men det passar inte riktigt nu) hemma. 1x1,4 m av bägge samt lite vitt bomullstyg och en burk gul screenfärg. Min kreativa maskin (inte den. Jag menar den upptill) går för högtryck och jag ids inte gå köpa tyg. Det får nog tyvärr bli en väldigt enkel variant. Visserligen enkel men jobbig att tillverka.

Blev sugen på att sy en ny flagga eftersom LuleTifo uppmanar till att ta med flaggor på lördag.

Känns lite ovanligt. Tredje matchen hemma på en vecka, förlust borta, och jag som brukar klaga på sånt är ändå peppad som en galning. Det är väl det, blivit smittad av MrD. Mer galenskap åt folket så blir det fullt på läktarna! Och fullt ös.

Inga kommentarer: